Easy@Cargo

Easy@Cargo (TMS løsning) er blandt de mest udbredte systemer på godstransport markedet.

Easy@Cargo består af flere forskellige del systemer, som kan kombineres til et komplet og fuldt integreret system. Den meget fleksible model gør, at det kan bruges indenfor forskellige transportrelaterede brancher.

  • Vognmænd
  • Speditionsvirksomheder
  • Renovationsvognmænd
  • Krankørsel
  • Øvrige transportvirksomheder

Easy@Cargo giver jer

  • Hurtig indtastning af bookinger med kopieringsfunktion
  • Enkel og overskuelig disponering og belastningsoversigt af vogne og chauffører
  • Automatisk udskrift af tilbud og ordrebekræftelse
  • Chauffør app via mobil eller tablet – læs mere her
  • Online Web-booking fra din hjemmeside
  • Automatisk udskrift af køre- og huskesedler
  • Mulighed for elektronisk overførsel af informationer fra jeres kunder
  • Rationel og sikker faktureringsprocedure
  • Lagerhotel
  • Håndtering ifm. udlån af jernplader, containere
  • Håndtering af industrirenovation samt tilhørende affaldsrapportering
    • wasteApp giver chauffører oversigt over tømninger samtidig med at antal tømninger og/eller vægt bliver opsamlet til brug ifm. både fakturering og indrapportering til Miljøstyrelsen!
    • Integration til indrapportering til Miljøstyrelsen, der overholder Miljøstyrelsens krav til EAK-rapportering.
    • Alle data opsamles automatisk udfra tømninger og fakturering.
    • Data indrapporteres nemt via indberetning hos Miljøstyrelsen.

Med i Easy@Cargo løsningen følger systemet Easy@Finance, som du kan læse om ved at klikke her.

Kontakt os for at høre om flere fordele.

Easy@Cargo videreudvikles i samarbejde med vores kunder.

Mange af vores kunder er medlem af ITD og DTL. Som medlem af disse organisationer opnår du 15% rabat på Easy@Cargo licenserne, uanset om du er nuværende eller ny kunde.