Easy@Cargo
Easy@Cargo (TMS løsning) er blandt de mest udbredte systemer på godstransport markedet.
Easy@Cargo består af flere forskellige del systemer, som kan kombineres til et komplet og fuldt integreret system. Den meget fleksible model gør, at det kan bruges indenfor forskellige transportrelaterede brancher.
- Vognmænd
- Speditionsvirksomheder
- Renovationsvognmænd
- Krankørsel
- Øvrige transportvirksomheder
Easy@Cargo giver jer
- Hurtig indtastning af bookinger med kopieringsfunktion
- Enkel og overskuelig disponering og belastningsoversigt af vogne og chauffører
- Automatisk udskrift af tilbud og ordrebekræftelse
- Chauffør app via mobil eller tablet – læs mere her
- Online Web-booking fra din hjemmeside
- Automatisk udskrift af køre- og huskesedler
- Mulighed for elektronisk overførsel af informationer fra jeres kunder
- Rationel og sikker faktureringsprocedure
- Lagerhotel
- Håndtering ifm. udlån af jernplader, containere
- Håndtering af industrirenovation samt tilhørende affaldsrapportering
- wasteApp giver chauffører oversigt over tømninger samtidig med at antal tømninger og/eller vægt bliver opsamlet til brug ifm. både fakturering og indrapportering til Miljøstyrelsen!
- Integration til indrapportering til Miljøstyrelsen, der overholder Miljøstyrelsens krav til EAK-rapportering.
- Alle data opsamles automatisk udfra tømninger og fakturering.
- Data indrapporteres nemt via indberetning hos Miljøstyrelsen.
Med i Easy@Cargo løsningen følger systemet Easy@Finance, som du kan læse om ved at klikke her.
Kontakt os for at høre om flere fordele.
Easy@Cargo videreudvikles i samarbejde med vores kunder.
Mange af vores kunder er medlem af ITD og DTL. Som medlem af disse organisationer opnår du 15% rabat på Easy@Cargo licenserne, uanset om du er nuværende eller ny kunde.